Pasaport sahibinin değiştirilmesi ise söz ettiğiniz o mümkün değil hocam. Anca imei kaydını pasaportumdan sildirirsem bir başkası kendi pasaportu üzerine yeniden kayıt ettirebilir oda şuan 20k iken ocaktan itibaren 31,6k olacağından hiç bir mantığı kalmıyor. ben kayıt ettiğimde 3k ya halletmiştim o zamanlar değiyordu ama artık yd almak çok mantıklı gelmiyor evet yine fark oluyor ama uğraşmaya değecek kadar değil bence.
Doğrudur hocam boş boş terk edeceğine belki bu şekilde bir yol ile en azından bir miktar para kazanabilir diye düşündüm.