Biraz nihilist perspektiften düşünürsem 100 yıllar sonra ne ben ne siz ne de bir başkası hayatta olacak. Bu yüzden anı en güzel yaşamayı ve geleceğe bir şeyler katabilmeyi tercih ederim.