6-7 senedir wordpress wix gibi platformlardan para kazanıyordum artık bıktırdılar hataları, eksikleri, kendi aralarındaki uyumsuzlukları vesaire. yeniden kodlamaya döndüm sıfırdan kendim kodlar her şeyine müdahale ederim anlayışıyla ilerliyorum artık inanın kafam çok rahat. no code için hala katedilmesi gereken uzun bi zaman olduğunu düşünüyorum.