Öncelikle herkese iyi çalışmalar. Yeni bir smm panel kurdum ve ufak tefek eksikleride bitmek üzere R10 Platformunda uzun zamandır varım. Bu konuyu açmamdaki amaç şu. Buradaki smm panel işleten abilerimizden kardeşlerimizinden neler yapsam iyi olur neler yapmamalıyım diye tavsiye almak istiyorum. Vaktinizi ayırıp tavsiye verdiğiniz için şimdiden teşekkür ediyorum iyi çalışmalar..

Not: benim tavsiyem işe yaramaz demeyin küçük şeyler büyük işlerin başlangıcıdır.