chaatlaax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklarıyla derken yazılım size mi ait tüm haklarını r10 satış vs alıcıya mı devir ediyorsunuz?

Daha öncede aynı tarz konu açmışsınız https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...s-scripti.html bu scriptten farklı mı?

Ona göre teklif ileteceğim Admin bilgilerini iletirseniz birde memnun olurum.
Evet efendim tum haklariyla verilecek ve o scden farklidir tabiki efendim