Haklarıyla derken yazılım size mi ait tüm haklarını r10 satış vs alıcıya mı devir ediyorsunuz?
Daha öncede aynı tarz konu açmışsınız
https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...s-scripti.html bu scriptten farklı mı?
Ona göre teklif ileteceğim

Admin bilgilerini iletirseniz birde memnun olurum.