insolitax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seneye kaldı artik o zmn hocam seneye basvuruun gene hespine belediyeninkilerede oliho t3 vakfinin vs de var onlarida unutmayin
Seneye burs çıkmazsa direk kredi alacağım zaten ben bir ihtimal çıkar diye düşündüm elimiz boş kaldı neyse r10 da yaptığım ticaretler beni götürür inşallah hedefim o.