Hocam aradım sordum şikayetvar da bir sürü şikayet oluşmuş zaten yedekteymişim ben bu ayın sonunda ne olup olmayacağı belli olacakmış normalde açıklanmış dedikleri gibi ama büyük ihtimalle bana çıkmaz yedekte gelme ihtimali yok şuna üzülüyorum ne kyk bursu ne vakıflar bursu hiç bir halt çıkmadı
Seneye kaldı artik o zmn hocam seneye basvuruun gene hespine belediyeninkilerede oliho t3 vakfinin vs de var onlarida unutmayin