Hocam akıl vermek gibi olmasın ama faize yatırmaktansa iş kurmak daha mantıklı değil mi çünkü enflasyon oranı faiz oranında daha yüksek para değerini korur yalnızca fakat geçen yıl alabileceğin ürünü alamazsınız seneye.