Arkadaşlar selam. Yaklaşık 4,5 ay önce ikinci el hazır sistem aldım. Aldığım itibaren artarak devam eden bir problem var. İlk başlarda çok küçük bir yeri kaplıyordu yani en alttan bir, iki çizgilik bozulma vardı o yüzden çok önemsemedim ama şuan bu hale geldi ve bu yine düzeliyor kendi kendine. Bilgisayarı açtıktan 3-4 dakika sonra ekran kendine geliyor ve bu süre her geçen gün daha da artıyor.




Ben sorunu anlayamadım ama sıkıntı monitörde değil. Çünkü ekran açıp kapatırken marka logosu gayet normal bir şekilde gözüküyor. Yardımcı olursanız sevinirim.