Aylık ödeme ve kiralama işine hiç girmedim, çok şükür. Bana o kadar ters birşey ki anlatamam. Hele televizyon yayınları... hattabteşevizyonun kendisi bile ters bana, belirli bir süre sonra bozulacağı garanti olan, aslında satın almadığın ve kiraladığın şeyler. Araba öesela, alıyoraun ama senin olmuyor, sürekli vergi ödüyorsun. Tamir edemwywceğşm şeyleri ne kadar güzel okursa olsun almıyorum, alamıyorum, aldıktan sonra pişman oluyorum.

Televizyona, yayınalara, dizilere para ödemek, reklamsız olsun dşye yputubea para ödemek hiç benlik iş değil. Bisijlet ve motor sporlarına bayılırım, tenis şampiyonalarına hasta olurum. Ama ödeme yapmam. Seyretmem gerekirse. Ben şöyle düşünüyorum... o marka ben seyrettiğim için var. Biri ödeme yapacaksa o marka bana ödeme yapmalı. Reklam alsın para kazansın itirazım yok. Ama aylık ödeme beni inanlılmaz iten bir durum.