Aylık ödemeli birçok içeriği kullanıyorum (netflix, Amazon, Disney, Adobe, chat gpt..)
Bunlar tek seferlik ödeme ile alınabilecek hizmet değiller hocam sonuçta. Kölelik olduğunu düşünmüyorum ben. Ha kullanmadığın ayı kapat tekrar başlat işi olmuyor tabii ki arada boşa gidiyor para ama bazen de hakkından fazla kullanıyorsun.
Ben bu durumdan kişisel olarak rahatsız değilim.