Şöyle söyliyim. 4 kış lastiğim ve 4 yaz lastiğim var. Aracım Transporter. Zamanında değiştiririm. Binek araçlarda zorunlu değil. Normal günde 80 kişi işe aracıyla gelirken kar yağdığında sadece ben gidiyorum. Bulunduğum yerde rampalar bulunmakta ve binek araçlar her yerde pati çekip yolu kapatıyor. Hiç sallamadan yanlarından geçip gidiyorum. Beklemiyorumda yanlarında. Çevre yolunda herkes 50 ile gitmeye çalışırken 100 le yapıştırıyorum. Geçen hafta sonu kar vardı burada.

Aracına kasko yapar ama, kâr yaptığını sanıp kış lastiği almaz.

Dört mevsim lastik alır çünkü lastik değiştirmeye verdiği 300 tl yi kâr sanar. Ama dört mevsim lastik yazın yere fazla yapıştığı için yakıt tüketimini artırır, kışın ise az yapıştığı için güvensizdir. Genele vurduğunuzda 4 mevsim lastiği değiştirmezsin evet. Türkiye'ye özel bir lastiktir. Bizim akıllılarımız için yapılmıştır.

Kötü havalarda kullanmayacaksan almana gerek yok. Ama ben bu koltuğa her şekilde geçiyorum diyorsan durum başka.