başka bir yol varsa da kimse anlatmıyor. onay almak çok zor. benim gözlemlerime göre yakında köklü site ekleme işine girecek google. bu sistem böyle devam etmez. sanırım google çalışanlarından bazıları bu işten para kazanıyor. zira böyle malca bir onay sistemi olamaz. varsa bir google çalışanı duysun bildirsin amirlerine. başlarım sizin yapacağınız işe.
Artık ben de böyle düşünüyorum. Saçma sapan haber sitelerine yaptırımda bulunmayan google efendi bizim dırı vırı sitelerimizin gözünün yaşına bakmıyor. Bence de google çalışanları müdahale ediyor. Geri kalanda google efendinin ne yedüğü belirsiz botları tarafından "sen, sen, sen.. E ben? Sen gelme lan ayu." misali kafasına gçre onay veriyor veya vermiyor. Örneğin almaca içerikli bir site açtım ilk deneme de onay aldı. Aynı içerik tarzında, özgün makalerler ile, tema, kategori vs. aynı başka bir domaine site kurdum 3 deneme oldu hep red. Para parayı çekiyor demek ki. Kazanan sürekli kazanıyor ve kazanmaya devam edecek, kazanamayan da benim gibi ha bu gün ha yarın diye diye çoluk çocuğunun rızkından kesip adsense için kendince yatırım yaptığını sandığı elindeki üç beş kuruştan da olacak.