Kışın çok fazla araç kullanmıyorum, günlük kullanımım maksimum 10km, lastikleri geçen sene değiştirirken anlayan birkaç kişiyle fikir alışverişi yaptım. Araç kullanımımın %90 üzeri yaz aylarında olduğu için 4 mevsime bile gerek yok, performansını düşürme, nasıl olsa bozuk havalarda araçla çıkmak gibi bir zorunluluğun yok falan dediler. Ben de yaz lastiği taktım, pişman da olmadım açıkçası.