Bende yazdım ama dönüş maalesef yok.
Sazan.avi mi ne . Bir gün numaralarimiz paylayacak diye korkuyorum 😁😁 sazan avi degilse pm at.
Geçende ayni buna benzer konu oldu asla dönüş alamadı kimse o gene bu arkadaş ise gerekli işlemin yapilmasi lazım cidden numara topluyo olabilir.