megonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl hosting ve sunucular için YS izni gerekli ve backup lı olarak tutmanız gerekiyor. Devlet bir sorun olduğunda sizden log lar ve backup istiyor.
.
Vergi işi en kolayı bir mail müşavir ile görüşün hemen halleder.
.
cevabınız için çok teşekkür ederim, ys izni nerden alabilirim ve mali müşavir dediğiniz bu serbest muhasebeciler mi oluyor?