Arkadaşlar merhaba ben Hamza. Geçtiğimiz aylarda uygun fiyatlı sanal sunucu satışı yapmak için bir firma kurmaya karar verdim. Her şeyi hazırladım lakin geriye gerekli belge ve izinler kaldı fakat bu konuda daha önce herhangi bir tecrübe edinemedim. HP DL380 Gen8 sunucularımı Bursa ya da İstanbulda bir barındırma şirketi ile anlaşıp barındırmaya karar verdim. Öğrenciyim ve aldığım burs ve destekler ile böyle bir yola başvurdum. Vergi levhası ve YS izni hakkında yazı ve makaleler okudum ve kafam gerçekten çok karıştı. Vergi Levhası konusunda kafamı karıştıran konu şu: ben kirada ailem ile oturuyorum ve internette ev sahibine aylık stopaj ücreti tarzı yazılar ile karşılaştım ama pek bilgi edinemedim. YS izni hakkında bazı arkadaşlarım eğer alan adı satılmıyorsa gerek olmadığını söyledi. Sadece hosting ve sanal sunucu kiralama hizmeti vermeyi düşünüyorum. Sizlere soracağım soru ise şu: Vergi Levhası için ayırmam gereken bütçe nedir? Ne kadar masraf etmeliyim? YS izni alınması zorunlu mu? Vergi Levhası ve YS izni nasıl alabilirim? Not: Şahıs şirketi ve home office bir firma kurmayı düşünüyorum. Lütfen kaba cevaplar vermeyin. Bilmemek değil öğrenmemek ayıptır. Teşekkür ediyorum