D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik destek talebi oluşturmadıysanız 24 saat geçmediği için kısmı faturalandırma da yapmazlar. Ücret almazlar.
Teşekkürler şu son sorumu da cevaplarsanız çok sevinirim.

ben hala 200 krediyi kullanabilecek miyim