Fatura kesildiği zaman keser zaten. Hesaba kaydolurken kimlik vs kaydolmadıysanız sorun yok sadece hesabınız kapanır o kadar. Kartınızı iptal edip yenisini isteyiniz. Böylece ödemekten kurtulursunuz.