Merhaba daha önce bir siteden 16 ramli almıştım çok kasıyordu sürekli vds donuk kalıyordu çok pişman oldum kaliteli kasmayan bir Windows vds arıyorum
ben de arayış içindeyim, o sorun olanı söyle de oradan almayalım hocam.
Merhaba
Sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız.
https://www.r10.net/vds-sanal-sunucu...8811088-a.html