Konu
Kış Lastiği Kullanmayan Var Mı?
20-12-2023, 12:33:24
#15
Seohunter
Ben takmıyorum boş masraf zaten trafikte korkacağım bişey yok millet benden korksun
Olduğum şehir biraz manyak kaynıyor yağmur kar yağsa panikliyorlar bende gerekmedikçe özel anlaşmalı ticari taksimizi kullanıyorum