Ben takmıyorum boş masraf zaten trafikte korkacağım bişey yok millet benden korksun Olduğum şehir biraz manyak kaynıyor yağmur kar yağsa panikliyorlar bende gerekmedikçe özel anlaşmalı ticari taksimizi kullanıyorum