Konu
Kış Lastiği Kullanmayan Var Mı?
20-12-2023, 12:25:11
#14
ntka
Kış lastiği ıslak zeminde yağ gibi kayıyor.
Bunu yaşadıktan sonra kesinlikle kış lastiği kullanmadım.
İstanbul gibi bir yerde kış lastiğine kesinlikle gerek yok.