hocam peki kış lastiği gerektiren hava şartları sizce nedir? yani şöyle olduktan sonra risk görüp takıyorum sınırınızı merak ettim, tamamen fikir edinmek için soruyorum yanlış anlamayınız.
gereksiz maliyet olarak görüyorsanız, yol güvenliği açısından yaz - kış lastikleri arasında kayda değer bir fark görmüyorsunuz diye anlıyorum doğru mudur hocam
Yani evet gereksiz maliyet görüyorum bulunduğum bölgede kar nadir yağıyor. Lastiklerim de çok iyi durumda yıl km olarak. Önlere de aşağıdaki yorumdakine yakın bir lastik aldım Continental PremiumContact5 SR 89W aldım yolu baya sağlam tutuyor. Arkalar da Bridgestone Potenza s001 var, gayet memnunum