YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Teşekkürler hocam

shibacoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otorapor'a iyi diyorlar. Ben gitmedim daha önce ama.
Bir araştıracağım hocam

BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hangi şehir'e gidersen git pilot garage'e götür.
Yaşadığım ilçede de pilotgarage mevcut, en iyi F/P olanı seçeceğiz inşallah