All train lastik alıp kullanmak daha mantıklı bence. Ben öyle yapıyorum.
İstanbul'da lapa lapa kar yağışı sürse sürse 1 hafta oluyor. O zamanlarda aracımı çıkartmıyorum. Zaten çıkartsam bile heryer trafik, kaza vs. Ben kaza yapmasam bile İstanbul'da bana çarparlar kaya kaya.
Kar yağışında %70'in üzerinde performans sağlayan bir lastiğe denk gelmedim. bfgoodrich mud terrain hariç =)
Ps: Maddi durumun yeterliyse, lastikleri koyacak yerin varsa ve dandikten lastik değil de iyi bir lastik alacaksan; yaz için ayrı kış için ayrı lastik alman pek tabii daha mantıklı ve olması gereken davranış.