SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki kış lastiği gerektiren hava şartları sizce nedir? yani şöyle olduktan sonra risk görüp takıyorum sınırınızı merak ettim, tamamen fikir edinmek için soruyorum yanlış anlamayınız.
Genellikle, hava sıcaklığının sürekli olarak +7 derecenin altına düştüğü dönemlerde kış lastiği kullanımı tavsiye edilir.

Geçen sene 2-3 gün karlı ve soğuk geçti, sonrasında ise ortalama +7 derece üzerindeydi hava sıcaklığı. İşin bir de ekonomik kısmı var tabii ki; aracın yürütme maliyeti artık çok yüksek, bakımlar vb.
Eşimle kış tatil planımız; kendi aracımızla 1600 km gidip gelme yol yakıt maliyeti şu anki benzin litre fiyatıyla 4800-5000 lira civarında, uçak bileti ise 2900 lira