Dedemin vefatıyla 2 değerli ev ve köydeki değersiz arsalar eşit olarak çocuklarına paylaştırıldı, babam da hiçbir hak talep etmedi, evin birini bir kardeşine, öbürünü de diğer kardeşine verilmesini onayladı, bizim elimize bir şey geçmedi. Niye böyle bir şey yaptı bilmiyoruz ancak ikna da edemedik. Sağlıklı düşünemediğini varsayıyoruz. Çocukları veya eşinin bu sürece itiraz hakkı var mıdır?