KDV'nin belimi kırdığından bahsetmiştim. Öyle her şeyin fişini de alamadığım ve bir ton fişle uğraşmak istemediğim için Multinet'e geçtim arkadaşlar.
Harcamalarımı toplu olarak tek bir şekilde faturalandıracağı için en azından vergi yükümü 300-500 azaltır diye düşündüm.
Kullanım konusunda önerisi olan var mı? Nasıl kullanırsam en iyi verimi alabilirim?