obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet paran var taksit giriyorsun evet banane herkesin kendi aklı
Hocam sen şükretmeye devam anlaşılan

Not : Peşin fiyatına olan ürünü niye taksitle almasın ? Parası olan dahi taksitle alır toplu para vermek yerine ileri tarihli ödemek daha mantıklı 1 ay sonrasının parası ile bugünün arasında değer farkı var.