Türkiyemiz insanlarının böyle davranması ve yapması normal efendim, asıl enflasyon kiralar uçmuş ve bu ne böyle hemen çözüm bulmamız lazım, derse ortada anormal bir durum oluşur. Bence gayet normal şu konuşulanlar.
Arkadaşlar şaka mısınız 2 milyona eve normal diyorsunuz. Enflasyon böyle diye her şeyi normalleştirmeye çalışmayın. Bu ülkede asgari ücret 11 bin TL hatırlatayım.