SeyhanPrensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam selamlar, kendi grubumuzda uygun tarifeye geçiren bir eleman var. Ben de dahil çevremde bir kac kisi su 400 olan paketi 106₺ kullaniyoruz.
Sinirsiz youtube,inst, face,wp, spoty falan da filan.
El emeği ufak bir miktar aliyor ama kendim yaparim ugrasirim derseniz taktikleri falan da var. Tavsiye ederim eger ugrasamam derseniz cocugu yonlendirebilirim
hocam selamlar arkadasiniza ulasma imkanimiz varmi?