Merhaba, yatırırım amaçlı scooter tarzı bir motor almayı düşünüyorum. Motorun borcu bittikten sonra ise tekrar borca girip ya model yükselticem yada kardeşim o zamana kadar askerden geliyor olucak araba almayı düşünüyorum. Sizce nasıl olur ?