Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah analı babalı buyutsun yusuf ali iyidir hocam yada muhammed ali
okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden iki tane isim koyuyorsunuz gerçekten nedenini merak ediyorum.
İsim öyle sallamasyon konulacak bir olay değil. Çocuğun geleceğini tayin ediyorsunuz iyice düşünün. Koyacağınız ismin ağırlı durumu herşey önemli. Basit gibi görülebilir ama değerli şeyler.
numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öz Türkçe isimler koyabilirsiniz
Aybars
Aras
sndesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağ salim kucağınıza almak nasip olsun inşallah.
-Ömer Faruk-
Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ömer Asaf
Sosyalist02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim oğlumun adı Tunahan. Fikir olabilir hocam 🙂
husseyinagit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çınar
mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kutay koyduk biz hocam.
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah analı babalı büyütsün şimdiden, hayırlı uğurlu olsun inşAllah.

Fatih Mehmet olabilir.
ahwethan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alparslan ismini beğeniyorsanız belki "Oğuz Kağan" da uygun olabilir sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle
seksek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı olsun. Bir isim güçlü diğeri günlük daha iyş klur nacizane fikrim. Mu.med ismi çok ağırdır. O'nun hatırası var üzerinde. Ama Alparslan Yiğit bence iş görür hanımdan yana
fyby0810 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah analı babalı büyütsün inşallah.
Karel Kaan düşünebilirsin hocam. Benimde 2 ay sonra cocuğum olacak ismini kayra koyacağım
kumanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah analı babalı büyütsün Yağız Efe
NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahmet Enes, Ali Burak, Emre Berk tabii soyadınızın da önemi var bilmediğim için bu şekilde öneri yaptım. Ayrıca Allah analı babalı büyütsün inşallah.
reserd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öz Türkçe isim koyun derim hocam ornegin: Barlas
sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun.

- MERT
AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haydar Berk
okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah Analı babalı büyütsün Hayırlı Uğurlu olsun insallah

Barbaros - Alparslan
Trustee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam baba adı nedir
MakeRKereM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hem eşinizin hem de sizin istediğiniz iki ismi yan yana getirerek oluşturabilirsiniz. Benim ismimin mesela bi adını babam diğer adını annem koymuş birleştirmişler Haktan Kerem olmuş Memnunum açıkçası, bu isimin Türkiyede bir tek bende olduğunu düşünüyorum gerçekten ilginç bir orta yol bulmuş ailem.
YTMORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 isim koyulması mantıklı bence ailem bana Arap ismi koymuş keşke 2 isim koyup biri Türk ismi olsaydı. Değiştirmek istiyorum ama Pasaport da sıkıntı olur diye duruyor öyle
dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben degistirmeyi planliyorum. Umarim gelecek yil icinde baslayacagim islemlere. Benim isim degisikligi 3 ulkede bir cok belgeyi etkileyecek ama yine de degistirecegim.
Yusufakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah analı babalı büyütsün şimdiden, hayırlı uğurlu olsun inşAllah.

Alp Arslan
KaoS_04 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALLAH analı babalı büyütsün inşallah Ömer Asaf
BayanHobileri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oğlumun ismi KUTAY
Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demir
Değerli Önerileriniz İçin Çok Teşekkür Ederim

Koyacağımız İsim : Muhammed Tunahan