Yine sizlerde durum iyi. Ben asgari ücretin altında çalışıyorum ve bulunduğum şehirde (güneydoğuda bir ilçe) herkes asgari ücret altı çalışıyor hemen hemen. Fakat ev fiyatları sizin fiyatlarla yarışıyor.