Hiç o kadar alan kurye görmedim hocam
Arkadaşlarım var getir de müdür ve getirde çalışan
40 kazanıyosa cebine kalan 19 falan oluyo vergiden sonra
Normal motorlu kuryeler de 20k maaşla çalışan da var
Paket başı 20 liraya falan çalışan da var da
40k net görmek imkansız gibi 😀 15 16 saat paket atman lazım. Görmeden inanmam valla😂