6 yıllık emekli kurye olarak yazıyorum kuryelikte yüksek lisans yapmışımdır 😂 yapılır bunun kararını sen vercen kış geldi kar yağışları olacak karlı günlerde kimse kontak açmıyo o günler - yazar esnaf kurye olacaksan kdv faturası bulman gerek bulmadığın takdirde her ay %20 kazancından devlete vermek zorundasın motorun masraf çıkarmaması lazım eğer 29 yaş altıysan 1 yıl devlet bagkurunu ödüyo 1 yıl yap bırak bu işin trafiği zordur kışın soğuğu yazın sıcağı zordur onun dışında patronun senin telefon olur paketini alırsın bırakırsın günde 10 12 saat çalışırsan minimum 30 35 bin kazanırsın ne kadar az masraf yaparsan o kadar çok para kalır cebine maaşın 40 bin olur ama 3 yemek 5 benzin 2 muhasebe vergi vs düştüğünde bi 10 15 bin masrafın olur geri kalan cebine kalır kuryelik yapılır ama dışardan hiç o kadar kolay görünmez öyle rezillikler yaşarsınki batsın parası asgari alayım yeter diye düşünürsün aklında soru olursa yaz bana yardımcı olayım