Godaddyden aratınca bir çok, değeri 1.000-1500 Doların üstünde olan domainler buluyorum ama bence bu domainler çöp gibi. Dün açtığım konuda da sizler böyle düşünüyordunuz. Bu domainler bu fiyatlara hatta yarı fiyatlarına satılabilir mi? Örnek: dün aldığım
sosyalsm.com (smm panelleri için)