Merhabalar değerli arkadaşlar.
Trendyol üzerinden telefon alacak arkadaşlar için bilgilendirme yapmak istedim.
Şuan trendyol cep telefonlarda komisyon oranını 5.5 çıkardı
Yaklaşık 1 haftadır bu şekilde yıl sonuna doğru geçen ayki gibi bir kampanya olacağı söyleniiyor ama kesin değil.
Şuan satmakta olduğum örnek verirlirse iphone 15 pro max komisyon oraı 4.807 TL fotoğrafta görüldüğü gibi.
Sadece APP'de değil ANDROİD cihazlardada aynı şekilde.

Geçen ay ortalama 2 oran veyahut 1.8 üzerinden işlem görmüştü lakin bu oran birden fırladı
Trendyolda otomatik bir sistem varmış o düzeltileceği söyleniyor
1.8'e gerileyecek oranlar bilginize

Cihaz alacaklar yıl sonuna doğru beklemelerinde fayda var.
iyi günler dilerim.