Herkese iyi haftalar, yaklaşık 3-4 ay önce açtığım teknoloji blog kanalımda özenle hazırlayıp paylaştığım yaklaşık 80 adet makale mevcut. Hafta sonları hariç her güne bir makale sığdırmaya çalışıyorum.
İlk başvurumu 1 ay önce yapmamla beraber red geldi. Site üzerinde biraz daha düzenleme yaparak tekrar onaya gönderdim fakat tekrar red yedi. Onay almam için ne yapmam lazım. Lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsunlar. Teşekkürler.