Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz günlerde kampanya vardı, 30 GB 152 TL gibi bir şeydi, niye bu kadar ucuz olduğu yönünde araştırma yaptım neticede Turkcell çok pahalı, ek internet paketi fiyatlarına bakınca vazgeçtim.
Kazara internet paketiniz falan biterse neredeyse bir fatura parası daha isteyecekler utanmasalar. Aşırı pahalı ek paketler, vazgeçtim ben Vodafone ile devam edeceğim ya da Telekom'a geçeceğim.
doğru analiz. Hattım turkcell ve 100tl civarıydı paketim. 1 yıl oldu 400tl altı ödemedim hiç. Paketleri inanılmaz hızlı bitiyor ve ek paketleri uçuk fiyat. 3-5 güne taahüt bitiyor Vodafone’a geçmeyi planlıyorum.