Geçtiğimiz günlerde kampanya vardı, 30 GB 152 TL gibi bir şeydi, niye bu kadar ucuz olduğu yönünde araştırma yaptım neticede Turkcell çok pahalı, ek internet paketi fiyatlarına bakınca vazgeçtim.
Kazara internet paketiniz falan biterse neredeyse bir fatura parası daha isteyecekler utanmasalar. Aşırı pahalı ek paketler, vazgeçtim ben Vodafone ile devam edeceğim ya da Telekom'a geçeceğim.