DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kucuk depremlerin yaşanması iyi birşey olduğunu Öğrencez bigün
her zaman değil. küçük depremler kendi hattındaki enerjiyi bir nebze sönümlüyor ve o hatta oluşacak büyük depremlerin şiddetini düşürüyor ok, fakat aynı zamanda o hattaki olası büyük depremi tetikleme gibi riski de var.

o nedenle bir tetikleme riskinden dolayı, her küçük deprem iyidir diyemeyiz hocam