FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adınıza çok üzüldüm hocam, maalesef insanoğlunun nankörlük gibi bir huyu var.
Sinirlenip çirkef/patavatsız olmaya gerek yok ama kimseye de hak ettiğinden fazla değer vermemek lazım

Ben şahsen ailem ve 3-5 sağlam karakterli arkadaşım dışında kimseyle aşırı yakınlaşıp derin muhabbete girmiyorum, dolayısıyla bu tarz üzücü durumları da yaşamıyorum
real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gerçek hayatta çok ters birisiyim inan şu internet ortamına girince kendime geliyorum yoksa yıkar geçerim 😊 Affetme duygusu bende yok denecek kadar az, Kin gütmem ama fırsat kollarım. 😊 Allah sabır versin.
Hem akraba hem de aramızda 200 mt mesafe var. Karı koca yaşıyorlar, koca alzheimer, torunu bakıyor bunlara, evlatları paraya gelir sadece. İster istemez bizim başımıza kalıyordu.
Yemin olsun dizisini çeksek bayağı tutar, öyle kötü bir karakter.