constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi hocam.
Artık malum şahısla iletişimimiz kalmadı. Evlerimiz çok yakın olmasına rağmen gelip gitmiyoruz. Hatta şu anda kafamız o kadar rahat ki. Canı sıkılırsa evimizi basıp zehrini akıtıp gidiyordu. Sürekli her şeyimize karışıyordu. Yediği kaba pisleyen bir şahıstı. Arkandan iş çevirip yüzüne gülüyordu.
Ama en yakın akrabalarımız mahsus gibi sosyal medyadan öpüşüp koklaşıp resim atıyor Seven sevdiği ile beraberdir. Bir iftira da onlar yerse anlarlar
Annem de onları gömüş üzülmüş, ben ona üzüldüm. Yoksa öylelerin canı cehenneme.
Hocam gerçek hayatta çok ters birisiyim inan şu internet ortamına girince kendime geliyorum yoksa yıkar geçerim 😊 Affetme duygusu bende yok denecek kadar az, Kin gütmem ama fırsat kollarım. 😊 Allah sabır versin.