Adınıza çok üzüldüm hocam, maalesef insanoğlunun nankörlük gibi bir huyu var.
Sinirlenip çirkef/patavatsız olmaya gerek yok ama kimseye de hak ettiğinden fazla değer vermemek lazım
Ben şahsen ailem ve 3-5 sağlam karakterli arkadaşım dışında kimseyle aşırı yakınlaşıp derin muhabbete girmiyorum, dolayısıyla bu tarz üzücü durumları da yaşamıyorum