@baguvix; Çok çok teşekkür ediyorum php düzenleme işi bu forumda en az 50 adet iş vermişimdir arkadaşlar sürekli düzenbazlarla çalıştım sanırım hep bir bahane hep bir sorun iş bitirir yok o öyle değildi yok onu öyle söylemediniz kılasik phpciler yalanları iyisine bi denk gelemedik derken @baguvix; saolsun tam aradığımız tarzdan herkesin aradığı adam diyebilirim işini kesinlikle çok iyi biliyor oyalama asla yok siz söyüyosunuz anında yapıyor iş sonrası da diğer arkadaşlara nazaran fiyatını çok çok uyguna söylüyor kesinlikle php düzenleme işi olan arkadaşlar hiç düşünmeden gözünüz kapalı iş verebilirsiniz asla size elektirik gitti - hastanedeyim - metro bozuldu gibi bahaner sunmaz işi varsa 2 saate geliyorum der ve dediği saatte gelir görüşme yapar

son zamanlarda çok şikayet konusu görüyorum r10 sanki eskisi gibi değil kirlenmiş duruyor