D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Marmara denizinde olmuş gözüküyor. Umarım İstanbuldan geçen fayla alakası yoktur.
adalardan geçen fay hattıyla (beklenen depremle ) alakasızmış ntv de prof anlatıyor