hocam lütfen böyle şeyler söyleyerek insanları tedirgin etmeyin çünkü halen 6 şubat psikolojisinden çıkamamış insanlar var.
Alakasız birşey insanların önlem alması için söylemiş. Maraşda Üst üste olam depremleri gördünüz. tekrar olmayacağı ne malum. Herşeyde insanların içine korku salmayın salmayın diye diye kimseye önlem aldırmayıp sonuclarını görüyoruz
Aynısı Japon deprem uzmanı söylediği zamanda korkutuyor dediler sonuc ortada