cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Prime üyelik, ürünün iadesini istemeleri çok saçma olmuş.



Hocam iyi diyorsunda hiç güvenmiyorum başka sitelere hep dilim yandı çalışmayan monitör mü göndermediler veya kullanılmış ürün mü göndermediler neler neler çok uğraştırdılar zamanında amazon gelmeden önce direkt elektronik mağazalardan alışveriş yapıyordum. Elbette ki amazonda da problemli ürünler geldi ama hemen iade ve değişim sağladılar o yüzden o fiyat farkına değiyor.


1 ay problem değil iade geçsinler hak geçmesin problem yok


Oda olur hediye bakiye de kabulüm

Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim herkese.

İncehesap hocam yetkili satıcı ben kasa aldım düşürdüm yan camı kırıldı 6 ay kullandigim kasaydi ticket attim yeni cam gönderdiler ücretsiz ondan dolayı yetkili satici önemli hepsiburada saticili ürün veya incehesap saticili ürün amazon.com.tr saticili olunca benim içim rahat oluyor